Gorenje Ora ïto White - Gorenje

Gorenje Ora ïto White

Gorenje Ora ïto White Collection: Inspiration of light

Simplexity. Enkelt og komplekst. Alt unødvendig er skrelt bort. Det er kun de rene linjene som er igjen i designen. En enkel design som omkranser oss 24 timer i døgnet. Enkle, rene linjer speiler fremtidens design. Visjon blir virkelighet. Hvitt. Eller som designeren selv kaller det på sitt språk: Le blanc!  Den fanger verdens lys. Renheten og enkelheten viser frem hver minste detalj. Med det hvite får designen et spesielt uttrykk. Lys som er hentet ut fra en sammensmelting av alle farger gir ikke rom for misforståelser. Apparatene i den spesielle Gorenje Ora ïto Collection er kledt i hvitt. Ingenting er overflødig, alt har et formål, for å skjemme deg bort og flørte med lys og berøring, og alt har nøye skissert effektivitet. Kjøkkenets hvithet gir hver person endeløse individuelle måter å uttrykke seg på. Den som tenker i farger vil velge hvit bakgrunn. Bare en slik bakgrunn kan gi uendelig variasjon av smaker og lukter, virkelighet og fantasi. I et slikt kjøkken er det mulig å drømme i hvilken som helst farge. Med magisk kraft av lys! Tenk farger. Velg hvitt.

Tenk farger. Velg hvitt!

Gorenje er en av Europas ledende leverandører av husholdningsapparater. Vi kombinerer avansert teknologi med eksklusiv, pregfull design og høy kvalitet. Gorenje produserer innovative, teknisk perfekte produkter som er elegante og miljøvennlige, og har som målsetning å bli den mest innovative, designrettede skaperen av husholdningsapparater i verden.

For å gjøre eksklusiv design tilgjengelig for en bredere befolkning via fornuftige priser, har Gorenje gått sammen med Ora ïto, den verdensberømte franske designeren fra den yngre generasjonen. Resultatet av dette samarbeidet er et trendy utvalg av teknisk perfeksjonerte hvitevarer – Gorenje Ora ïto-kolleksjonen.

Ora ïto: Karismatisk provokatør

Bak Ora ïto merket står det en ung, kreativ fransk designer med fryktløse ideer som raskt førte ham til topps i designverdenen. I begynnelsen av karrieren presenterte han design og ideer på sin egen hjemmeside i form av virtuelle produkter - angivelig fra kjente merkevarer. Og folk begynte å bestille produkter som ikke fantes. Store firmaer som Louis Vuitton, Nike, Gucci, Swatch, Apple and Levi’s, kunne ha saksøkt den unge provokatøren, men var så imponert over designene hans at de ansatte ham i stedet.

Galleri